October 18, 2009

masih bersisa

salahkah seorang aku untuk berperasaan begitu?. tak pernah berhenti.pernah cuba. kupujuk hati untuk berhenti. namun tak juga dihirau. degil! perasaan itu perasaan yang tanpa rasa. bukan sekejap. lama. perit. dari awal aku tahu, itu mustahil. dari mula aku sedar, itu tidak mungkin. dari dulu aku salah,kerana begini. aku tak tahu. ia disengajakan atau tidak disengajakan. aku tak tahu bila mahu berhenti. aku tak tahu bila mahu pergi. aku tak tahu bila mahu berundur. aku tak tahu bila mahu hilang. yang aku tahu, ia tetap ada.tak pernah mati. dibawah sedar, ia bermula.
sebelah hati berteriak jangan berhenti.sebelah lagi, memujuk.meninggalkan sesuatu yang tak pasti.





*sigh*
*heh, aku ke gini?
*buang tebiat ni

No comments:

 
© 2010 All Rights Reserved. Template design by Lone Rangers