February 07, 2010

kau macam kambeng!!

ini kisah benar! bukan adaptasi dari mana2 dongeng, komik, majalah, drama korea, hindustan, hollywood dsb.


ad00ii! aku laaa kan,memang tengah hangen ngan sorang mamat ni.(jantan tu bukan bernama mamat). apa perasaan kamu kalau, dah la kawan kamu pinjam duit kamu then takmo bayar?
(nilai hutang dirahsiakan) kompem hangen puting beliung taufan marina! yang bab tak bayar tu dah satu halll. yang tu aku boleh sabar lagi.(aku perempuan penyabar,ok).apa barang jantan camtu? huh!

yang ini aku memang gila2 marah (naseb tak gila).mahu tahu kenapa?aku memang susah nak marah2 orang tak tentu pasal tak de hala tuju ni. jantan tu fitnah aku pulak.beliau yang cukup bertuah tu buat cerita kat abah aku, aku hutang dia 180 hengget! (grgrgrggr,gerammm!)


GERAMMMMMM!


alasan takmo bayar laa tuh! bila masa laa pulak aku hutang dia? (huh) kalo takmo bayar, (dendam dengan aku sebab aku tolak cinta beliau) tak perlu laa buat2 cerita yang buat aku marah! kan dah tak stabil hormone aku! dah jadi hulk betina hijau dah dalam bilik!
memang laa kau! naseb tak couple lagi!hoho.

aku tak pernah hutang ngn beliau! tu kompem ungkit pasal topup2 zaman kaduk laa tu! (huh!) aku tak senile lagi laa.tak sampai pon 50 beliau topup kat aku! memang bangsat laa kau!
bengong tak ?

abah aku pulak yang marah aku. berguni2 kena basuhotak. berbakul2 mak membebel. berkilo2 aku tahan malu! mana laa aku tak hangen! eeeeeee ffffff ggggg!

takde ajaran betul laa kau!
bukan kurang ajar!
bangang

gila la kau jantan kerapat!(erk.keparat!) sial betol! siot! suck! nah,amek kau! aku susah gak nak menabur kata2 kesat kasat macam tu. tu baru sikit! (yang lebih2 extreme tu aku takmo dedahkan kat sini). memang bertuah betul.anak jantan sapo laa eh. memang b***.takde hotak cam kambeng!


puas hati aku boleh maki2 beliau dalam nset! (memang aku rasa aku paling kejam time tuh) dua2 takmo kalah! ah, peduli apa aku! kau memang suck!!! takpe jantan! dunia ni adil! tu je aku boleh cakap.

errrr.aku rasa dia takmo bayar tu sebab rasa tercabar. aku dah marah dia hari tu sebab dah banyak kali postpone.kata nak bayar. last2 jadi camni. .haha~padan muka kau!


puas!


puas!walaupun kena marah ngn abah!


5 comments:

Pakcu said...

sabar~

maiyah said...

sabar.. jgn jd cam dia lak.. satu hari nnti ada le yg terkene

Neko D. 13 said...

aigoo..mcm itu pon adakah??

juan said...

waaa...mmg menakotkn...kalu laki 2 tgok...mmg pengsan dia..xpe2 jgn risau...kt dunia dia lepas,kt akhirat adlh habuan utk dia..

dkama said...

Hah naseb baik Puas... hahaha PEACE...

 
© 2010 All Rights Reserved. Template design by Lone Rangers