March 14, 2010

tekan.ditekan.tertekan,menekan-nekan

ok.sekarang aku di zon selesa. dua hari bayar hutang tidur.seminggu bersengkang mata menahan lena menaip tesis untuk projek tahun akhir.fine, masa tu memang stress!

mahu teriakmelolong mintak tolong sapa masa tu? menyesal, uh?
memang.
salah sendiri. sendiri mahu ingat lah.
kan?

perlu berterimakasih kepada tekanan sebab buat aku jadi rajin untuk seminggu.

baru nak masuk cerita.
sapa kata tekanan tu tak baik?sapa kata tekanan tu tak perlu? sapa kata?


tanpa tekanan, aku akan sentiasa goyang kakibontot 24/7
tanpa tekanan, aku tak kan pernah pikir cara nak lepas dari tekanan tu.
tekanan tu bagus sebab jadikan aku kuatgagahperkasa
tekanan tu baik sebab bolehkan aku aplikasikan ilmu psikologi

kalau aku tak tertekan, aku tak akan pernah tahu rasa di tekan-tekan.

kalau tak ada tekanan, aku tak pernah tahu upayamampu aku redah tekanan tu.

tekanan buat aku menggunakan sel-sel otak yang memang fungsiciptanya untuk berfikir.

fikir dan fikir.

tekanan beri aku ruang untuk tertekan.
ya.

tekanan jadikan aku kreatif.
kreatif selongkarcari pilihan-pilihan untuk terus survive!

oh yeah,servaif!




4 comments:

dkama said...

Kesusahan + Kesabaran = Peluang

Tekanan + Puncak Genting = Darah Tinggi...

PEACE...

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Tekanan=Daya/Ruang.

Usaha dibahagi dengan tekanan akan menghasilkan ruang untuk berjaya.

Wakaka.Mengarut.

*naziela said...

dkama
----puncak genting tu memang~
piece bro!

*naziela said...

razi
----aplikasi fizik eh?
waah.thumbs up!

 
© 2010 All Rights Reserved. Template design by Lone Rangers