January 16, 2010

annoying!

aku dan kamu

(flop poppy)

(1) kau masih cantik seperti dulu

saat pertama kujumpa denganmu

terasa inginku bersamamu

tapi aku tidak seperti dulu

(2) kau senyum mesra

mungkin tak mengapa

tapi ku tak bisa

pasti ada yang kan terluka

(3)jangan di tunggu

pasti takkan berlaku

walau kucinta kamu

biar disimpan

adakan sempadan

aku dan juga dirimu

(4)kini aku telah berdua

masa depan yang tak kita duga

kutahu kau masih mengharap jua

tapi ku tak bisa meninggalkannya


berulang kali aku dengar lagu ni, tapi persepsi tetap sama -irksome!

kat atas ni, lirik lagu.mesti kamu2 tahu camne nak nyayi lagu ini,bukan? (kalau tak tahu buat2 tahu,ok?).kamu2 faham tak cerita di sebalik tabir lirik berkenaan? (kalau tak faham, buat2 faham,ehee). apa kamu2 rasa kalau kes 'langgar lari' tu berlaku pada kamu2? eheh, tak kan laa senang hati laalalalaa pulak kan?

absurd!

memang absurd! kalau ada siapa2 tanya aku apa perkara yang paling absurd kat muka Bumi ni, jawapan aku ialah c.i.n.t.a.cinta.yep, exactly!

kenapa aku kata cinta tu absurd? sebab cinta tu misteri. 'langgar lari' yang dinyatakan di atas bukan merujuk kepada langgar lari di atas jalan raya.ok. silalah jangan buat2 kompius. barangkali ada yang akan cakap,"mungkin beliau (si pesalah) ada sebab munasabab atau alasan tersendiri atau alasan reka cipta"

mudah bukan untuk lari dari pelanggaran yang bermomentum besar itu.(momentum?) hanya bagi alasan atau sebab.nah! sekarang kau bebas. sekonyong-konyongnya blah macam ayam lepas patuk cacing!

walau berguni-guni alasan yang diberikan, satu jeh perkataan yang suit-u,annoying! (kejam tak?).apa? ingat senang2 macam tu jeh? ingat perasaan ni macam kueh ke? kalau kena time buat tak sedap, takmo makan. ello, perasaan bukan kueh,ok. perasaan is perasaan.tolong jangan bereksperimentasi dengan perasaan!(haha, emo laa pulak!)

ok2, takmo emo-emo dah.(^-^) nak buat konklusi dah ni.

konklusinya, apa-apa jeh la.janji suka hati lalallalaa~

4 comments:

maiyah said...

langgar mnja le tu

Pakcu said...

owh ini antara lagu kesukaanku ketika memandu dari kedah ke pulau pinang~

milah hasan said...

cara penyelesaiannya--> jadi annoying gak...hahahahaha...it makes u feel better!! keh..keh..keh... *peace*

milah hasan said...
This comment has been removed by the author.
 
© 2010 All Rights Reserved. Template design by Lone Rangers