January 05, 2010

kerana aku manusia tipikal.

bertahun kau menghilang.
menunggu - menunggu - menunggu.
aku bukan batang kayu buruk.tahukah?
iya.
berhari.berminggu.berbulan.bertahun. mana kau?

tak pulang-pulang.hati yang menjadi suam2 bimbangnya. kepala pusing2 peningnya.hati dum dam dum dam risaunya.

sudah puas aku tunggu. akal,kalbu,psikomotor berdiskusi.
konklusi penamat-cari alternative.

pahit macam peria.(bukan pria,ok).telan.dan telan.
tahukah apa yang aku tunggu?
bukan romeo.
bukan putera kayangan.
mr.right pun bukan.
bukan hujan emas.
ini yang aku tunggu-aku yang dulu.(kembalikan aku yang dulu.kembalikan aku ke waktu itu)
tunggu.salah.
cari!.suppose to be that.

current phase-recovering phase. psikomotor,bekerjalah! lupakan titik2 lampau! jangan jadikan aku mangsa situasi kehidupan lagi-monolog hati geram. jahat ada di mana2.baik ada di mana2.

*tambahan-tapi aku nikmati rasa ini.kerana aku manusia tipikal! warna hidup yang tak pernah kelam walau kelabu taik anjing!

No comments:

 
© 2010 All Rights Reserved. Template design by Lone Rangers