January 11, 2010

lebih dari semuanya;tapi seperti musim,rupanya aku telah berubah




setiap detik jarum jam, otak ligat bekerja.
menganalisa segala kejadian2 yang telah dan akan berlaku.
...dan aku segera sedar, ke mana pun nasib telah membawaku, semuanya bermula dari tempatku berdiri.
aku ingin bahagia.
ingin rasa bahagia sampai rasanya sungai mengalir hanya untukku,
bulan ada keranaku,
pelangi petang muncul demiku..
sang bintang tak kan berkerdipan kalau bukan untukku.
sungguh melankolik!

pengharapan adalah hak:manusia seperti aku. setiap sesuatu aku belum mengerti (hanya sedikit) even secara teoritis kerana sisi jahat dan sisi baik bertelingkah. malang menjadi manusia seperti aku!intensiti dan kapasiti kualiti hidup yang aku rasa merudum-seperti nangka busuk!bukk!

4 comments:

Maiyah said...

hehe.. nangka sdp gak mkn kan :D

Pakcu Sofi said...

emmmm..busuk3~

Pakcu Sofi said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

erk....dlm busuk ada baik lagi ulas nye...cuba cari...

mesti ada nikmat tersembunyi...

 
© 2010 All Rights Reserved. Template design by Lone Rangers