November 02, 2009

apabila saya berkatun..



katun bodo pertama: bukak mulut. keluarkan lidah. buat aksi jelir-menjelir.=p
maksud tersirat: ceriakan hari-hari anda. usir segala jenis kegusaran hati, jiwa, jantung dsb.

p/s: katun bodo ini bukan saya.
katun itu sedang merenung masa depan beliau. risau tentang final exam yang bakal tiba. besok sebenarnya bermula. LSP402.


katun yang lagi sekor ni pulak, tetiba hujan. hurm,pada pendapat saya, beliau mengalami penyakit kerisauan tahap extreme.saya berteka-teki mungkin gusar berkaitan peperiksaan sama seperti katun sebelum beliau.


katun putih ketiga ni, rajin laa pulak. tapi saya tak nampak sebarang kertas atau buku di atas meja beliau. *saya pelik*



katun putih keempat. saya pikir beliau bosan. dan beliau mencari alternatif mengusir kebosanan dengan mendengar lagu. pada tilikan saya, bagus untuk kesihatan jiwa beliau.


haih. katun ini bercekak pinggang. mengeluh barangkali. beliau mungkin sudah bosan bersilih ganti belajar dan mendengar lagu.

saya mendapat maklumat terbaru, mak beliau (katun putih ini) membuat panggilan. mak beliau menyuruh beliau belajar. jangan malas-malas. nanti balik umah, mak akan masak sedap2. itulah butir-butir percakapan mak beliau yang sempat saya tangkap muat dalam kotak ingatan.




hahaha. cheer up your life bebeh!

*itu saya sebenarnya
*ngeehehe~

No comments:

 
© 2010 All Rights Reserved. Template design by Lone Rangers